پیر , 28 نومبر 2022

ایران میں فسادات بھڑکانے میں ملوث تمام افراد کا احتساب کیا جائے گا:جنرل عبدالرحیم موسوی

تہران:ایرانی فوج کے کمانڈر انچیف نے ایرانی سائنسدانوں کے تیار کردہ "باور 373” فضائی دفاعی نظام کی ترقی کو سراہتے ہوئے کہا ہے کہ اس نظام کی حد کے اندر، جو جدید ترین عالمی ٹیکنالوجیز سے لیس ہے، دشمن کے ڈرونز کو تباہ کر دیا گیا ہے۔

یہ بات بریگیڈئیر جنرل عبدالرحیم موسوی نے ایرانی سائنسی اشرافیہ اور دفاعی صنعت کے کیڈرز کے اعزاز میں منعقدہ ایک تقریب کے دوران خطاب کرتے ہوئے کہی۔

اس موقع پر انہوں نے ملک کے جنوبی شہر شیراز میں سید احمد بن موسیٰ کاظم علیہ السلام کے مزار پر حملے کے جرم میں شہریوں کے ایک گروپ کی شہادت پر تعزیت پیش کی۔

جنرل موسوی نے اس عزم کا اظہار کیا کہ فسادات بھڑکانے میں ملوث تمام افراد کا احتساب کیا جائے گا، جن کی قیادت عظیم شیطان، امریکہ اور ناجائز صہیونی ریاست اور ان کے ایجنٹوں نے کی جنہوں نے معصوم شہریوں کے خلاف قتل و غارت گری کی منصوبہ بندی کی اور اسے انجام دیا۔

انہوں نے مزید کہا کہ عالمی تسلط اور استکبار کے نظام کو اکھاڑ پھینکنے میں اسلامی انقلاب کا ہدف بلاشبہ حاصل ہو جائے گا اور امریکہ کے سب سے بڑے بت کا خاتمہ یقینی طور پر تمام چھوٹے بتوں کے خاتمے کے ساتھ ہی ختم ہو جائے گا۔

انہوں نے کہا کہ ٹیکنالوجی کے لحاظ سے جدید باور 373 سسٹم دنیا بھر میں فضائی دفاعی ٹیکنالوجی کے شعبے میں ایک بڑی کامیابی ہے، ایک یا دو سے زیادہ ممالک کے پاس ایک جیسا دفاعی نظام موجود نہیں ہے، ان پیچیدہ اور جدید ٹیکنالوجیز کی روشنی میں جو اس ایرانی نظام کو تیار کرنے کے تناظر میں استعمال کی گئی تھیں۔

ایرانی فوج کے کمانڈر انچیف نے کہا کہ باور 373 سسٹم 304 کلومیٹر کے فاصلے سے بغیر پائلٹ کے طیاروں کو نشانہ بنانے کی صلاحیت رکھتا ہے۔

انہوں نے ان کوششوں کو سراہا جنہوں نے اس عظیم قومی کامیابی میں اہم کردار ادا کیا جن میں دفاعی صنعتوں اور ایرانی فوج کی فضائی دفاعی فورس کے کیڈرز کے علاوہ لاجسٹک یونیورسٹیوں سے وابستہ علمی کمپنیوں کی بھی تعریف کی گئی۔

انہوں نے کہا کہ دشمن کا میڈیا نہیں چاہتا کہ ایرانی عوام اسلامی جمہوریہ ایران کی سرپرستی میں اس پیشرفت اور درجنوں کامیابیوں کی مٹھاس سے لطف اندوز ہوں۔

یہ بھی دیکھیں

بیلاروس کے وزیر خارجہ اچانک انتقال کرگئے

منسک:بیلاروس کے وزیر خارجہ ولادیمیر ماکی 64 برس کی عمر میں اچانک انتقال کرگئے۔ بیلاروس کی …