جمعرات , 1 دسمبر 2022

ہم نے ابھی تک صدارتی انتخابات کے لیے اپنے امیدوار کا اعلان نہیں کیا:حزب اللہ

بیروت:حزب اللہ کے ڈپٹی سکریٹری جنرل نے لبنان میں نئے صدر کے انتخاب کے معاملے کا ذکر کرتے ہوئے کہا: ہم نے ابھی تک صدارتی انتخابات کے لیے اپنے امیدوار کا اعلان نہیں کیا ہے تاکہ مختلف دھڑوں کے درمیان مذاکرات کی بنیاد فراہم کی جا سکے۔

ذرائع کے مطابق حزب اللہ کے ڈپٹی سیکرٹری جنرل شیخ نعیم قاسم نے سوشل نیٹ ورکس پر اپنے ذاتی اکاؤنٹ پر ایک پیغام میں کہا کہ وائٹ پیپر معاہدے کی راہ کھولنے کے لیے ایک اچھی علامت ہے۔

آخر میں انہوں نے نشاندہی کی کہ دوسروں کی طرح ہم بھی سیاسی ہتھکنڈے نہیں کرنا چاہتے اور اصلی نام تک غیر حقیقی نام سامنے لانا چاہتے ہیں۔واضح رہے کہ لبنانی پارلیمنٹ جمعرات کو چھٹی بار نئے صدر کے انتخاب میں ناکام رہی۔

واضح رہے کہ آج جمعرات کو ہونے والے اجلاس میں، جس میں 112 نمائندوں نے شرکت کی، مشیل مواز کو 43 ووٹ، 46 سفید ووٹ اور 23 باطل ووٹوں کے ساتھ قرار دیا گیا۔

لبنان کا سیاسی ڈھانچہ صدر کے انتخاب کے لیے زیادہ تر سیاسی گروہوں کے معاہدے کو ناگزیر بنا دیتا ہے۔

واضح رہے کہ مزاحمت کے حریف سمجھے جانے والے 14 مارچ کی تحریک کے امیدوار مشیل معاواد کو 8 مارچ کے مزاحمتی گروپ سے مشاورت کیے بغیر صدارتی امیدوار بنانے کا اعلان کیا گیا ہے۔

8 مارچ کے رجحان کے برعکس، مختلف سیاسی گروپوں کے درمیان معاہدے کی کمی کے خلاف احتجاج کی علامت کے طور پر، وہ سفید ووٹ ڈالتا ہے۔

31 اکتوبر اور میشل عون کی صدارتی مدت ختم ہونے کے بعد لبنان اقتدار کے خلا میں داخل ہو گیا ہے جس کے اس ملک کے معاشی اور سماجی ڈھانچے پر منفی اثرات مرتب ہو رہے ہیں۔

یہ بھی دیکھیں

چین کی بڑھتی دفاعی طاقت نے امریکا کو پریشان کر دیا

واشنگٹن:چین کی بڑھتی ہوئی دفاعی طاقت نے امریکا کو پریشان کر دیا ہے، امریکی محکمہ …