ہفتہ , 10 دسمبر 2022

دشمن کو سائبر اسپیس اور میڈیا جنگ میں شکست دیں گے،جنرل علی فدوی

تہران:سپاہ پاسداران انقلاب کے ڈپٹی کمانڈر نے گزشتہ 43 سالوں کے دوران دشمنوں کی متعدد شکستوں کا ذکر کرتے ہوئے کہا کہ دشمن کو سائبر اسپیس اور میڈیا میں بھی شکست کھانی ہوگی اور ہمارے پاس یہ صلاحیت ہے۔

سپاہ پاسداران انقلاب اسلامی کے ڈپٹی کمانڈر جنرل علی فدوی نے کہا کہ عوام کی خدمت کرنا سپاہ پاسداران اور بسیج کی گزشتہ 43 سالوں سے ترجیح رہی ہے۔انہوں نے کہا کہ اس حقیقت کے باوجود کہ دنیا کے شریر لوگوں نے گزشتہ 43 برسوں کے دوران اسلامی انقلاب کے خلاف اپنی تمام تر شرارتوں اور دشمنیوں کو استعمال کیا ہے۔ تاہم وہ یہ دعویٰ نہیں کر سکتے کہ ان کی ایک بھی جیت ہوئی ہے اور اگر انہیں کوئی جیت حاصل ہوئی ہوتی تو اپنے میڈیا کے ذریعے دنیا کے سامنے اس کا شور مچاتے۔

انہوں نے یہ بھی کہا کہ ہمارے شیطانی دشمن وقتاً فوقتاً غلط حساب کتاب کرتے رہتے ہیں۔ انہوں نے تاکید کی کہ دنیا کے شریر لوگوں نے ایک بار پھر غلط اندازہ لگایا اور اپنے وہم و گمان میں مبتلا ہو گئے کہ اسلامی انقلاب پر جیت سکتے ہیں۔سپاہ پاسداران کے ڈپٹی کمانڈر نے اس بات پر زور دیا کہ امریکہ اور اس کے تمام شیطانی پیروکاروں کی دشمنی انقلاب اسلامی کی فتح کے آغاز سے ہی جاری ہے لیکن بعض اوقات یہ بڑھ جاتی ہے۔

انہوں نے مزید کہا کہ یہ دشمنیاں اس وقت عروج پر ہوتی ہیں جب دشمنوں کو یا تو بڑی شکست کا سامنا کرنا پڑتا ہے یا ہمیں بڑی فتح نصیب ہوتی ہے یا یہ دونوں باتیں ہوتی ہیں۔ ہم نے آج ایک عظیم فتح حاصل کی ہے کیونکہ ایک ایسی حکومت آ گئی ہے جو ملک سے باہر پر نظر رکھے بغیر اسلامی جمہوریہ کے نظام میں اپنے تمام فرائض پورے کرنا چاہتی ہے۔

انہوں نے اس بات پر زور دیا کہ آج ایرانی عوام کو میڈیا کی جنگ میں بھی دشمنوں کو شکست دینا ہوگی۔ انہوں نے کہا کہ سائبر اسپیس اور میڈیا میں بھی دشمن کو بھی شکست دینی ہوگی اور یہ صلاحیت ہمارے پاس ہے۔ کیونکہ خدا نے ہم سے وعدہ کیا ہے کہ فتح خدا کی جماعت کی ہے۔

یہ بھی دیکھیں

دشمن عورتوں کی آزادی نہیں، غلامی چاہتا ہے:آیت اللہ سید احمد خاتمی

تہران: آیت اللہ خاتمی نے عورت، زندگی اور آزادی کے نعرے کا ذکر کرتے ہوئے …