جمعہ , 3 فروری 2023

اسرائیلی دہشت گردی فلسطینی قوم کے انقلاب کو کبھی نہیں روک سکے گی:حماس

مقبوضہ بیت المقدس:حماس کے ترجمان حازم قاسم نے صیہونی حکومت کے حملوں کے جواب میں کہا ہے کہ دہشت گردی اور نازی ازم کے طریقے ہماری قوم کے شعلے انقلاب کو کبھی بجھا نہیں سکیں گے۔

حازم قاسم نے کہا: "ہم ہمیشہ فلسطینی عوام کے انقلاب کی حمایت اور حمایت کریں گے جہاں کہیں بھی یہ موجود ہے۔”انہوں نے کہا کہ غزہ کی پٹی پر صیہونی حکومت کی جارحیت کے خلاف مزاحمتی محاذ آرائی اور اس کے براہ راست ردعمل سے ظاہر ہوتا ہے کہ وہ غاصبوں کو کبھی بھی مساوات کو تبدیل کرنے کی اجازت نہیں دیں گے۔حازم قاسم نے مزید کہا: ہم فلسطینی قوم کا ہر جگہ دفاع کرتے رہیں گے۔

حماس کے ترجمان نے ہفتے کے روز صیہونی حکومت کی طرف سے شہید "عمار مفلح” کی ناحق شہادت کے جرم کو یاد کرتے ہوئے کہا کہ صیہونیت کے دشمن نے غزہ کی پٹی پر بے دریغ حملوں کے ساتھ فلسطینی قوم کے خلاف اپنے معاندانہ اقدامات کا سلسلہ جاری رکھا ہوا ہے۔ اپنے جرم کے بعد جمعہ کو سڑک پر شہید کو پھانسی دے دی گئی۔

اسرائیلی جنگی طیاروں نے اتوار کی صبح غزہ کی پٹی میں مزاحمتی فورسز کے متعدد ٹھکانوں پر بمباری کی۔غزہ کی پٹی میں مزاحمتی گروپوں کے ٹھکانوں پر بمباری کے بعد غزہ کی پٹی سے ملحقہ صہیونی بستیوں اور فوجی ٹھکانوں کی جانب متعدد راکٹ فائر کیے گئے۔

مقبوضہ علاقوں میں راکٹ داغے جانے کے بعد ایک قابض اسرائیلی فوجی نے جمعہ کے روز نابلس شہر کی حوارہ بستی میں "عمار حمدی مفلح” کو گرفتار کرنے کی کوشش کی اور جب وہ ایسا کرنے میں ناکام رہا تو اس نے کئی گولیاں برسائیں۔ اس پر گولیاں چلائیں اور اس نوجوان کو بے دردی سے قتل کر دیا۔

یہ بھی دیکھیں

روس نے اسرائیل کو یوکرین کو ہتھیار بھیجنے سے متعلق خبردار کردیا

ماسکو: روس نے اسرائیل کو یوکرین کو ہتھیار بھیجنے کے کسی بھی اقدام کی بابت …