بدھ , 8 فروری 2023

ترکی افغانستان میں سرمایہ کاری کے لیے تیار ہے:افغان وزیر ہاؤسنگ

کابل:افغان طالبان حکومت کی شہری ترقی اور ہاؤسنگ کی وزارت کا کہنا ہے کہ مستقبل قریب میں ترکی کے سرمایہ کاروں کی ایک بڑی تعداد سرمایہ کاری کے لیے افغانستان آئے گی۔

وزارت کے قائم مقام وزیر حمد اللہ نعمانی کا کہنا ہے کہ انہوں نے متعدد ترک سرمایہ کاروں سے بات چیت کی ہے جو افغانستان میں سرمایہ کاری کے مواقع تلاش کرنے کے لیے آئے ہیں، اس بارے میں کہ افغانستان میں سرمایہ کاری کیسے کی جائے گی۔ .

ترک سرمایہ کاروں کے نمائندے نے طلوع نیوز کو بتایا کہ افغانستان میں سرمایہ کاری کے بہت سے مواقع موجود ہیں۔ ان کے مطابق، یہ سرمایہ کار کابل کے نئے آباد کاری کے منصوبے میں سرمایہ کاری کے دستیاب مواقع کا جائزہ لیں گے۔

ترک مرچنٹس اینڈ انڈسٹریلسٹ ایسوسی ایشن کے سربراہ فکری کراویل نے کہا: "جب ہم نے شہری ترقی کے وزیر سے ملاقات کی تو ہم نے نئے کابل کے علاقے کے بارے میں بات کی اور ان سے ضروری معلومات حاصل کیں۔ اس کے بعد ہم نے نیا کابل شہر دیکھا۔ "ہمیں نئی ​​کیبل کا نقشہ مل گیا ہے اور اب ہم اس کے بارے میں ترک سرمایہ کاروں سے بات کر رہے ہیں۔”

وزارت صنعت و تجارت کا کہنا ہے کہ افغانستان میں سرمایہ کاری کی سطح میں اضافہ ہوا ہے اور ملکی سرمایہ کاروں کے علاوہ غیر ملکی بھی افغانستان میں سرمایہ کاری میں دلچسپی لے رہے ہیں۔

بعض ماہرین کا خیال ہے کہ افغانستان میں غیر ملکی سرمایہ کاری کے آغاز سے اس ملک میں بڑی تعداد میں افغان باشندوں کو روزگار کے مواقع میسر آئیں گے۔

یہ بھی دیکھیں

شمالی کوریا کا غبارہ جنوبی کوریا کی فضائی حدود میں داخل

سیئول:جنوبی کوریا نے شمالی کوریا کے ایک غبارے کو اپنی فضائی حدود میں ٹریک کیا …