جمعرات , 9 فروری 2023

روس سے جنگ جیتنے کیلئے جو کر سکے کریں گے : یوکرینی وزیر خارجہ

کیف :یوکرین کے وزیر خارجہ دیمیٹرو کولیبا نے کہا ہے کہ یوکرینی حکومت جنگ کے خاتمے کیلئے فروری میں اقوام متحدہ ایک ’’ امن سربراہی ‘‘ اجلاس منعقد کرنا چاہتی ہے جس میں سیکرٹری جنرل انتونیو گوٹیرس ثالث ہوں گے تاہم ہم جانتے ہیں کہ روس اس اجلاس میں حصہ نہیں لے گا۔

غیر ملکی خبررساں ادارے کے مطابق یوکرینی وزیر خارجہ دیمیٹرو کولیبا نے اپنے حالیہ انٹرویو میں کہا کہ روس کو جنگی جرائم کے ٹریبونل کا سامنا کرنا ہوگا ، یوکرین 2023 میں جنگ جیتنے کے لیے جو کچھ کر سکتا ہے وہ کرے گا، ہم لڑیں گے، کیونکہ کچھ بھی ناممکن نہیں ہے۔

کولیبا نے کہا کہ وہ گزشتہ ہفتے صدر ولادیمیر زیلنسکی کے دورہ امریکہ کے نتائج سے مکمل طور پر مطمئن ہیں، اور انہوں نے انکشاف کیا کہ امریکی حکومت نے پیٹریاٹ میزائل کی بیٹری کو کم وقت میں ملک میں کام کرنے کے لیے تیار کرنے کے لیے ایک خصوصی منصوبہ بنایا ہے۔

انہوں نے کہا کہ ہر جنگ کا اختتام سفارتی طریقے سے ہوتا ہے، ہر جنگ میدان جنگ اور مذاکرات کی میز پر کی جانے والی کارروائیوں کے نتیجے میں ختم ہوتی ہے۔

اقوام متحدہ کے سیکرٹری جنرل کے کردار کے بارے میں کولیبا نے کہا کہ انہوں نے اپنے آپ کو ایک موثر ثالث اور ایک موثر مذاکرات کار، اور سب سے اہم بات، اصول اور دیانت کے آدمی کے طور پر ثابت کیا ہے، لہذا ہم ان کی فعال شرکت کا خیرمقدم کریں گے۔

انہوں نے کہا کہ روسی باقاعدگی سے کہتے ہیں کہ وہ مذاکرات کے لیے تیار ہیں، جو کہ درست نہیں ہے، کیونکہ وہ میدان جنگ میں جو کچھ بھی کرتے ہیں وہ اس کے برعکس ثابت ہوتا ہے۔

 

یہ بھی دیکھیں

بھارت کے بعد یورپی ملک میں بھی کسان ٹریکٹر لے کر احتجاج پر نکل آئے

پیرس:بھارت کے بعد فرانسیسی کسان بھی ٹریکٹرز لے کر احتجاج پر نکل آئے۔فرانسیسی دارالحکومت پیرس …