اتوار , 29 جنوری 2023

یوکرین کو الٹی میٹم دیا ہے کہ وہ روس کے مطالبات پورے کرے: روسی وزیر خارجہ

ماسکو:روس کے وزیر خارجہ سرگئی لاوروف نے تاس خبر رساں ایجنسی کے ساتھ گفتگو کرتے ہوئے یورپ کو حساس جوہری مسئلہ پر دانشمندی اور صبر و تحمل سے کام لینے کا مشورہ دیا ہے۔

سرگئی لاوروف نے کہا کہ یورپ کو جوہری جنگ کے غیر قابل قبول ہونے پر مبنی اپنے وعدے کا لحاظ کرنا ہو گا اس لئے کہ جوہری ہتھیار رکھنے والے 5 بڑے ممالک نے 3 جنوری 2022 کو اپنے مشترکہ بیان میں ہر قسم کی جوہری جنگ سے اجتناب کرنے پر تاکید کی تھی۔

روسی وزیر خارجہ سر گئی لاوروف نے اپنے حالیہ بیان میں یوکرین کو الٹی میٹم دیا ہے کہ وہ روس کے مطالبات پورے کرے ورنہ روسی فوج ہی اس معاملے کا فیصلہ کرے گی۔

سرگئی لاوروف نے کہا کہ یوکرین حکومت کے زیر کنٹرول علاقوں کو فوج سے آزاد کرنے، وہاں سے روس کی سلامتی کو درپیش خطرات کے خاتمے کی ہماری تجاویز کا دشمن کو اچھی طرح علم ہے۔

انہوں نے مزید کہا کہ نکتہ سادہ سا ہے اور وہ یہ کہ یوکرین ان مطالبات کو اپنی بھلائی کے لیے پورا کرے، ورنہ اس معاملے کا فیصلہ روسی فوج کرے گی۔

رپورٹس کے مطابق روس کا ایک مطالبہ یہ بھی ہے کہ یوکرین اُس کے زیر قبضہ علاقے میں ہتھیار ڈال دے اور کی ایف ملک کے پانچویں حصے پر اِس کی فتح کو تسلیم کرے۔

 

یہ بھی دیکھیں

سعودی عرب نے قطیف کے ممتاز مبلغین شيخ حسن الخويلدي کو گرفتار کر لیا

ریاض:سعودی عرب نے وجہ بتائے بغیر قطیف کے ممتاز ترین شیعہ مبلغین میں سے ایک …