ہفتہ , 28 جنوری 2023

ایرانی دار الحکومت تہران میں 9 دی (30 دسمبر) کی یاد میں ریلیاں

تہران:ایران کے دارالحکومت تہران کے لوگ جمعرات کے روز 9 دی (۳۰ دسمبر) کی قومی بیداری کی یاد میں بڑی تعداد میں سڑکوں پر نکلے جب اسلامی نظام کی حمایت میں اور 2009 کے صدارتی انتخابات کے بعد ہونے والے فسادات کی مذمت میں ملک بھر میں وسیع عوامی ریلیاں نکالی گئی تھیں۔

تہران کے عوام نے جمعرات کے روز مشہور امام حسین اسکوائر میں 9 دی کی مناسبت سے منعقدہ تقریب میں شرکت کی۔ عوام نے ہاتھوں میں رہبر انقلاب آیت اللہ خامنہ ای اور لیفٹیننٹ جنرل قاسم سلیمانی کی تصاویر اٹھائی ہوئی تھیں جبکہ امریکا اور صیہونی اسرائیلی حکومت کے خلاف نعرے لگا رہے تھے۔

عوام نے حالیہ بدامنی اور فسادات کی بھی شدید مذمت کی اور حالیہ واقعات کو بھی دشمن کے گزشتہ اقدامات کا تسلسل قرار دیا جس میں ایک مرتبہ پھر اسے ناکامی کا سامنا کرنا پڑا۔

خیال رہے کہ ایران بھر میں 9 دی کے قومی بیداری کی سالگرہ کے موقع پر کل بھی تقریبات منعقد ہونے والی ہیں۔

9 دی کا حماسہ اور قومی بیداری ایرانی قوم کی اس شاندار بیداری کی یاد دلاتی ہے جب اسلامی نظام کی حمایت میں 2009 کے صدارتی انتخابات کے بعد مہینوں کی غیر ملکی اسپانسرڈ بدامنی کو ختم کرنے کے لیے ایرانی مہینے کے 9ویں دن (30 دسمبر 2009 ) کو ملک گیر عوامی ریلیاں نکالی گئیں۔

ایرانی دار الحکومت تہران میں 9 دی (30 دسمبر) کی یاد میں ریلیاں نکالی گئیں

اسلامی نظام کی حمایت میں 2009 کے بعد غیر ملکی اسپانسرڈ بدامنی کے مہینوں کو ختم کرنے کے لیے ایرانی اسٹیبلشمنٹ کی حمایت میں ڈی (30 دسمبر 2009 کے برابر) کے مہینے کے 9ویں دن منعقد کی گئی بڑی ریلیوں کی نشاندہی کرتا ہے۔

یہ بھی دیکھیں

امریکہ اور یورپی ٹرائیکا بحران شام کو طول دینا چاہتے ہیں: شامی وزارت خارجہ

دمشق: شام کی وزارت خارجہ نے چار یورپی ملکوں کے مشترکہ بیان کو اپنے اقتدار …