بدھ , 8 فروری 2023

شہید سلیمانی ایک سچے مسلمان تھے جنہوں نے اپنے ملک کی خدمت کی:سید انفال نظام

نئی دہلی:سید انفال نظام، دہلی میں حضرت نظام الدین اولیاء کے مزار کے متولی، "انٹرنیشنل ویبینار آف شہید سلیمانی، شہدائے اتحاد، امت کی طاقت” میں، جو آج صبح مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی کے ذریعہ منعقد ہوا۔ نے کہا: سردار سلیمانی کی شہادت کو تین سال گزر چکے ہیں، لیکن ہم اب بھی دیکھتے ہیں کہ ایرانی عوام کے دل ان کے لیے زندہ ہیں۔ حج قاسم ایک سچے مسلمان اور اپنے ملک کے خادم تھے۔

انہوں نے مزید کہا: حج قاسم سلیمانی نے ہمیشہ دین کی تبلیغ کی اور اپنے ملک کا دفاع کیا، ہمیں امید ہے کہ اللہ تعالیٰ انہیں اعلیٰ مقام پر فائز کرے گا۔

حضرت نظام الدین اولیاء کے مزار کے متولی نے اشارہ کرتے ہوئے کہا: خداوند متعال نے قرآن کریم میں ہمیشہ شہداء کے بارے میں فرمایا ہے اور پیغمبر اکرم (ص) نے بھی شہداء کی تعریف کی ہے کیونکہ شہداء کا درجہ بہت قیمتی ہے۔

سید انفال نظام نے وضاحت کرتے ہوئے کہا: پیغمبر اکرم (ص) نے ایک حدیث میں فرمایا ہے کہ جس نے اہل بیت (ع) کی خاطر جان دی وہ شہید ہے اور ہم دیکھتے ہیں کہ شہداء کا درجہ کتنا بلند ہے۔

انہوں نے کہا کہ اللہ تعالیٰ سورہ آل عمران میں فرماتا ہے کہ اللہ کی راہ میں مارے جانے والوں کو مردہ نہ سمجھو۔ انہوں نے واضح کیا: شہداء کو خدا کی طرف سے بلند مقام حاصل ہے اور ان کے لیے بہت سی نعمتیں مقصود ہیں۔

سید انفال نظام نے اشارہ کرتے ہوئے کہا: رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے ایک حدیث میں فرمایا ہے کہ آسمان سے کوئی زمین پر واپس آنا چاہتا ہے، ان سے جو بھی کہا گیا کہ جاؤ اور اس زمین کی تمام نعمتیں تمہاری ہیں، وہ اس پر متفق نہیں ہیں۔ لیکن یہ وہ شہید ہے جس کی خواہش ہے کہ وہ کئی بار زمین پر لوٹ کر خدا کی راہ میں مارا جائے۔

انہوں نے اعتراف کیا: ہم اللہ تعالیٰ سے شہید سردار سلیمانی کے اہل خانہ کے لیے صبر کی دعا کرتے ہیں اور ہمیں امید ہے کہ یہ قیمتی شہید خدا کے اولیاء سے دوبارہ مل جائے گا۔

یہ بھی دیکھیں

شمالی کوریا کا غبارہ جنوبی کوریا کی فضائی حدود میں داخل

سیئول:جنوبی کوریا نے شمالی کوریا کے ایک غبارے کو اپنی فضائی حدود میں ٹریک کیا …