اتوار , 29 جنوری 2023

ایرانی صدر کا خلائی صنعت میں ہونے والی پیشرفت پر اطمینان کا اظہار

تہران:ایرانی صدر مملکت علامہ سید ابراہیم رئیسی نے ایرانی خلائی صنعت کی کامیابیوں کو پابندیوں کی ناکامی اور اسلامی جمہوریہ ایران کو الگ تھلگ کرنے اور اسے ترقی یافتہ عالمی صنعتوں سے پیچھے رکھنے کی کوشش کا ثبوت قرار دیا۔

انہوں نے خلائی صنعت میں ہونے والی پیشرفت پر اطمینان کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ اس میدان میں کامیابیاں پابندی کی ناکامی کا ثبوت ہیں اسلامی جمہوریہ ایران کو الگ تھلگ کرنا اور ملک کو دنیا کی ترقی یافتہ صنعتوں سے دور کرنا۔

انہوں نے گزشتہ 10 سالوں کے دوران ملک کی خلائی صنعت کے امکانات کو تشکیل دینے کے لیے کی جانے والی کوششوں کو سراہا اور خلائی شعبے میں ملک کی صلاحیتوں کے ساتھ ہم آہنگی کے ساتھ ساتھ ملک کی خلائی صنعت کی ترقی کے لیے پیدا ہونے والے تمام سازگار حالات سے استفادہ کرنے پر زور دیا۔

صدر رئیسی نے ملک کی خلائی صنعت کی کامیابیوں کو فوجی مقاصد کے لیے وقف کرنے کے لیے دشمن کی غلط فہمی کا حوالہ دیتے ہوئے، خلائی صنعت کو ڈرائیونگ صنعتوں میں سے ایک سمجھا، جو دیگر صنعتوں، سائنس اور ٹیکنالوجیز کو فروغ دے کر ملک کی طاقت میں اضافہ کرے گی۔

انہوں نے اس بات کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہ ایران ان چند ممالک میں سے ایک ہے جنہوں نے خلائی جہاز بھیجنے کی ٹیکنالوجی حاصل کی ہے اور کوششوں کے تسلسل اور مقامی سیٹلائٹ کو جغرافیائی مدار میں رکھنے کی سائنسی صلاحیت کے حصول سے خطرات اور اقدامات ہمارے ملک کے خلاف ٹیلی ویژن اور سیٹلائٹ نشریات کے میدان میں دشمنوں پر پابندی لگانا بے اثر ہو گا۔

یہ بھی دیکھیں

سعودی عرب نے قطیف کے ممتاز مبلغین شيخ حسن الخويلدي کو گرفتار کر لیا

ریاض:سعودی عرب نے وجہ بتائے بغیر قطیف کے ممتاز ترین شیعہ مبلغین میں سے ایک …