جمعرات , 2 فروری 2023

امریکہ کی افغانستان میں شہریوں کے خلاف کاروائی پر پردہ ڈالنے کی کوشش

کابل:نیویارک ٹائمز نے رپورٹ کیا کہ پینٹاگون نے افغانستان سے امریکی افواج کے انخلاء کے درمیان شہریوں کے خلاف ایک مہلک حملہ کیا تھا (7 بچوں سمیت 10 افراد ہلاک ہوئے تھے) اور اسے گمراہ کن معلومات سے چھپانے کی کوشش کی تھی۔

اس امریکی اخبار نے افغانستان میں تقریباً ڈیڑھ سال قبل ایک مہلک حملے کے بارے میں اطلاع دی تھی جس میں 7 بچوں سمیت 10 افراد ہلاک ہوئے تھے: امریکہ نے 20 سالہ جنگ کے آخری اقدامات میں سے ایک افغانستان، تاریخ میں 29 اگست 2021 (7 شہروار) کو کابل میں ایک کار پر میزائل داغا گیا۔

نیویارک ٹائمز نے اپنے ڈرائیور زمری احمدی کے اہل خانہ کا حوالہ دیتے ہوئے لکھا: یہ کار ایک گھر کے صحن میں کھڑی تھی اور راکٹ لگنے سے ہونے والے دھماکے میں 43 سالہ احمدی اور 7 بچوں سمیت 10 افراد ہلاک ہو گئے۔ .

امریکی وزارت دفاع کا دعویٰ ہے کہ احمدی داعش کا ایجنٹ تھا، اور بارود سے لدی ایک کار کے ساتھ، اسے کابل کے بین الاقوامی ہوائی اڈے کی حفاظت پر مامور امریکی افواج کے لیے خطرہ سمجھا جاتا تھا۔ وزارت نے وضاحت کی کہ طریقہ کار پر صحیح طریقے سے عمل کیا گیا اور یہ ایک جائز حملہ تھا۔

اس رپورٹ کے مطابق جو بات امریکی فوج کو بظاہر معلوم نہیں تھی وہ یہ تھی کہ احمدی ایک تجربہ کار پیرامیڈک تھا جو اپنے ساتھیوں اور خاندان کے افراد کے مطابق اپنی موت سے چند گھنٹے قبل ڈیوٹی سرانجام دے رہا تھا اور اپنی گاڑی اپنے گھر کے پاس پارک کر کے اپنے دن کا اختتام کرتا تھا۔

اس کے فوراً بعد ان کی ٹویوٹا کار کو 9 کلو وزنی ’’ہیل فائر‘‘ میزائل سے نشانہ بنایا گیا۔ لیکن جب کہ امریکی فوج کا دعویٰ ہے کہ احمدی کی گاڑی میں دھماکہ خیز مواد موجود تھا، نیویارک ٹائمز نے انکشاف کیا کہ وہ اپنے خاندان کو پینے کے پانی کے کین پہنچا رہے تھے۔

فوجی تجزیہ کاروں نے غلطی سے یہ نتیجہ اخذ کیا کہ پیکیج کا "سائز اور نقل و حمل کا طریقہ” اور ساتھ ہی ڈرائیور کے "بے قاعدہ راستے” نے اشارہ کیا کہ گاڑی میں دھماکہ خیز مواد موجود تھا۔

امریکی سینٹرل کمانڈ، جو بظاہر اس تباہی کی ذمہ دار تھی، نے تقریباً 10 دن بعد اپنی تحقیقات مکمل کیں لیکن اسے کبھی بھی عوامی طور پر جاری نہیں کیا۔ سولہ ماہ بعد، فریڈم آف انفارمیشن ایکٹ کے تحت سینٹرل کمانڈ کے خلاف شکایت درج کرنے کے بعد، نیویارک ٹائمز نے قتل عام کی 66 صفحات پر مشتمل رپورٹس حاصل کیں۔

یہ تحقیق اس بات کی تفصیلات بتاتی ہے کہ کس طرح تعصبات تجزیہ کاروں کو تباہ کن طور پر غلط قیاس آرائیوں کی طرف لے جاتے ہیں۔

یہ بھی دیکھیں

روس نے یوکرین پر بڑے حملے کی تیاری شروع کردی، یوکرین پر بمباری بھی جاری

ماسکو :روس نے یوکرین پر بڑے حملے کی تیاری شروع کردی اور اس سلسلے میں …