اتوار , 29 جنوری 2023

امریکہ نے داعش کی نئی نسل کی تیاری پر کام شروع کردیا ہے:عراقی ویب سائٹ

بغداد:ایک عراقی ویب سائٹ نے انکشاف کیا ہے کہ امریکہ نے داعش کی نئی نسل کو ظاہر کرنے اور اس کو ابھارنے کا کام شروع کر دیا ہے۔ عراقی حکام اور سیاسی مبصرین نے دیالہ اور کرکوک میں دہشت گردانہ حملوں میں اضافے اور شام اور عراق کی مشترکہ سرحدوں پر امریکہ کی موجودگی کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہا ہے کہ واشنگٹن داعش کی نئی نسل کو زندہ کرنے میں مصروف ہے۔

شام میں فرات کے مشرق میں امریکی بیرکوں اور کیمپوں کی موجودگی کی تصدیق کے بعد الہول کیمپ سے دہشت گردوں کو اپنی طرف متوجہ کرنے کے لیے انہیں عراق اور مخالف ممالک کی سلامتی کے لیے خطرہ بنانے کے لیے تیار کیا جا رہا ہے۔

رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ خطے میں امریکہ کی موجودگی اور واشنگٹن کی پالیسیوں کی وجہ سے داعش کی نئی نسل کے ابھرنے کے بارے میں انتباہات دیئے جا رہے ہیں۔

اس رپورٹ میں مزید کہا گیا ہے کہ خاص طور پر عراق کے دیالہ اور کرکوک میں حالیہ دہشت گردانہ حملوں میں اضافے کے ذریعے فرات کے مشرق میں امریکیوں کی موجودگی، کمزور سیکورٹی اور غفلت پر مبنی بعض مبصرین کے دعووں کے باوجود امریکا شام میں مجرمانہ اقدام میں ملوث ہے۔

دیالہ کے گورنر کے مشیر خضر التمیمی نے المعلومہ ویب سائٹ کو حال ہی میں اس صوبے میں پیدا ہونے والے سیکورٹی خلا اور چھٹ پٹ دہشت گردانہ حملوں کے بارے میں بتایا اور کہا تھا کہ دہشت گردی محفوظ علاقوں تک پہنچنا شروع ہو گئی ہے اور یہ ایک خطرناک علامت ہے۔ کیونکہ اس طرح کی دراندازی کا ہونا اور دہرانا ثابت کرتا ہے کہ دہشت گردانہ کارروائیوں کا کوئی فوری رد عمل نہیں ہوتا۔

 

یہ بھی دیکھیں

سعودی عرب نے قطیف کے ممتاز مبلغین شيخ حسن الخويلدي کو گرفتار کر لیا

ریاض:سعودی عرب نے وجہ بتائے بغیر قطیف کے ممتاز ترین شیعہ مبلغین میں سے ایک …