بدھ , 8 فروری 2023

پاکستان کا بحری بیڑا امن و دوستی کے پیغام کیساتھ ایرانی بندرگاہ پر لنگرانداز

کراچی:پاکستانی بحریہ کے جہاز جذبہ خیرسگالی کے تحت، اسلامی جمہوریہ ایران کی جنوبی بندرگاہ بندرعباس پہنچ گئے.پاکستانی بحریہ کے جہازوں کے گروپ کے استقبال کی تقریب پہلے بحری ضلع کے فوجی سربراہوں کے ساتھ ساتھ اسلامی جمہوریہ ایران میں پاکستانی فوج کے نمائندوں کی موجودگی میں منعقد ہوئی۔پاکستانی جہازوں میں ایک آبدوز، دو ڈوز اور ایک جنگی جہاز شامل ہیں۔

پاکستان فلوٹیلا کے دورہ ایران کا مقصد دونوں ممالک کی بحری افواج کے درمیان بحری تعاون کو بڑھانا ہے۔اسلامی جمہوریہ ایران کی پہلی بحریہ ریجن کے کمانڈر کیپٹن قادر وظیفہ نے کہا کہ ان تعاملات کا مقصد امن قائم کرنا، تعلیمی، تکنیکی تعاملات اور آبنائے ہرمز اور بحیرے عمان میں دفاعی سفارت کاری کو فروغ دیتے ہوئے تجربے، مہارت اور مہارت کا تبادلہ کرنا ہے۔

انہوں نے تمام غیر علاقائی ممالک کو بھی خبردار کیا ہے جو آبنائے ہرمز اور بحیرہ عمان میں غیر قانونی بہانوں سے موجود ہیں اس بات سے آگاہ رہیں کہ اس خطے میں ان کی موجودگی کو خطرہ لاحق ہے اور یہ کہ اسلامی جمہوریہ ایران اور دیگر دریائی علاقوں کو خطرہ ہے۔ اور دوست ممالک خطے کو محفوظ بنائیں گے اگر وہ اپنی سلامتی اور اس کے استحکام کو کوئی خطرہ محسوس کرتے ہیں۔

ایڈمیرل وظیفہ نے کہا کہ اسلامی جمہوریہ ایران اپنے قومی مفادات کے تحفظ یا اس کی سلامتی کو خطرے میں ڈالنے والے کسی خطرے کا مقابلہ کرنے کے لیے جہاں بھی ضرورت ہو وہاں موجود رہے گا۔دورے کے دوران پاکستانی وفد بندر عباس میں ایران کی بحری، فوجی اور سول قیادت سے دوطرفہ تعلقات پر ملاقاتیں کرے گا۔

یہ بھی دیکھیں

شام میں زلزلے کے بعد 20 داعشی دہشت گرد جیل سے فرار کر گئے

دمشق:شام کے زلزلہ زدہ علاقے میں واقع ایک جیل سے متعدد داعشی دہشت گرد فرارکرگئے …