جمعرات , 9 فروری 2023

گلے کی خراش سے نجات حاصل کرنے کے آسان نسخے

اسلام آباد:گلے کی خراش آپ کے گلے میں درد یا تکلیف ہے جو بہت سی مختلف بیماریوں یا حالات سے منسلک ہو سکتی ہے۔کچھ گھریلو علاج جو گلے کی خراش کو تیزی سے ٹھیک کرنے میں مدد کر سکتے ہیں وہ درجہ ذیل ہیں

گرم مشروبات کا استعمال
چائے یا چکن سوپ جیسے گرم مشروبات کے گھونٹ آپ کو کافی آرام دے سکتے ہیں۔ ٹھنڈے مشروبات، جیسے برف کا پانی یا ٹھنڈے مشروبات نہ آزمائیں۔ یہ آپ کی پسند پر منحصر ہے اور آپ کے گلے کو سب سے بہتر کیا چیز لگتی ہے۔ گرم مشروبات بلغم کی جھلیوں کو صاف کرنے، سانس کو رواں رکھنے اور ہڈیوں کے انفیکشن کو روکنے میں مدد کرتی ہے۔ گرم درجہ حرارت آپ کے گلے کے پچھلے حصے کو سکون بخش کر کھانسی کو بھی کم کر سکتی ہے۔

شہد اور لیموں کا استعمال
شہد میں اینٹی بیکٹیریل خصوصیات ہوتی ہیں اور یہ سوزش کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ یہ قدرتی کھانسی کو دبانے کے طور پر بھی کام کرتا ہے۔ لیموں کا رس بلغم کو توڑتا ہے اور اس میں آپ کے انفیکشن سے لڑنے کے لیے قوت مدافعت بڑھانے والا وٹامن سی بھی ہوتا ہے۔ ایک چائے کا چمچ لیموں کا رس دو کھانے کے چمچ شہد میں ملائیں۔ اسے ایک کپ چائے یا گرم پانی میں شامل کریں، اچھی طرح ہلائیں، اور گھونٹ لیں۔ یہ بہت سکون بخش مشروب ہے۔

جڑی بوٹی کی چائے کا استعمال
کچھ جڑی بوٹیاں گلے کی سوزش کو ٹھیک کرنے میں مدد کرتی ہیں۔ سوزش اور درد کو دور کرنے کے تین اچھے آپشن ہیں۔

بھاپ اور نمی کا استعمال
خشک ہوا گلے اور پھیپھڑوں پر خاص طور پر سردیوں کے مہینوں میں بہت سختی پیدا کرتا ہے۔ ایک ہیومیڈیفائر آپ کے سائنس کو کھول دے گا اور آپ کے کمرے کی ہوا کو نم رکھے گا، جس سے سانس لینا آسان ہو جائے گا۔

سخت کینڈی کا استعمال
گلے کے لیے لوزینج یا کینڈی کو چوسنے سے تھوک پیدا ہونے میں مدد ملتی ہے جو آپ کے گلے کی خراش کو خشک ہونے سے بچا کر اسے سکون پہنچا سکتی ہے۔

گلے کی سوزش میں آرام ضرور کریں
آپ وقت نکال کر اپنے تکیے پر سر رکھیں اور آنکھیں بند کر لیں۔ ضرورت کے مطابق یہ عمل دہرائیں۔ ڈاکٹرز کا کہنا ہے کہ جسمانی طور پر اپنے جسم اور آواز کو آرام دینے کو معمولی نہ سمجھیں۔لیکن روکیں سیدھا لیٹنا بعض اوقات آپ کے گلے کے پچھلے حصے میں دباؤ میں اضافے کی وجہ سے سوجن کا سبب بن سکتا ہے۔ اس کے بجائے، درد اور تکلیف کو کم کرنے کے لیے بستر کو اونچا کرنے کی کوشش کریں یا سہارا دے کر یا کرسی پر بیٹھیں۔

 

یہ بھی دیکھیں

ترکیہ اور شام میں امدادی کارروائیوں میں فلسطینی امدادی ادارے بھی شامل

دمشق:فلسطینی رضاکار اور سرکاری ادارے شمالی شام میں تباہ کن زلزلے کے بعد امدادی اور …