منگل , 31 جنوری 2023

صیہونی حکومت کے ساتھ تعلقات کو معمول پر لانا مفید ثابت ہو گا:سعودی وزیر خارجہ

ریاض:سعودی عرب کے وزیر خارجہ "فیصل بن فرحان” نے اس بات پر تاکید کرتے ہوئے کہ ریاض اس بات پر یقین رکھتا ہے کہ صیہونی حکومت کے ساتھ تعلقات کو معمول پر لانا مفید ثابت ہو گا، کہا کہ سعودی عرب شام کی حکومت کے ساتھ بات چیت کا راستہ تلاش کر رہا ہے۔

بینفرحان نے "بلومبرگ” ٹی وی چینل کو دیے گئے انٹرویو میں سوئٹزرلینڈ میں ڈیووس فورم میں شرکت کے دوران اس بات پر زور دیا: "ہم نے مسلسل کہا ہے کہ ہم سمجھتے ہیں کہ ناجائز اسرائیل کے ساتھ معمول پر لانا ایک ایسی چیز ہے جس سے ناجائز اسرائیل کو فائدہ ہوگا۔

انہوں نے اس بارے میں وضاحت کی: "فلسطینی ریاست کے قیام کا معاہدہ سعودی عرب کی مملکت کے لیے ناجائز اسرائیل کے ساتھ باضابطہ طور پر سفارتی تعلقات قائم کرنے کی پیشگی شرط ہے۔ حقیقی معمول اور حقیقی استحکام فلسطینیوں کو امید دلانے کے سوا حاصل نہیں ہو گا۔

بن فرحان نے دمشق کے بارے میں ریاض کے موقف کے بارے میں بھی کہا: "ہم اپنے شراکت داروں کے ساتھ مل کر دمشق حکومت کے ساتھ بات چیت کا راستہ تلاش کر رہے ہیں۔ اس طرح کہ سیاسی حل کی طرف ٹھوس اقدامات کیے جائیں۔”

اس حوالے سے سعودی وزیر خارجہ نے مزید کہا: "شام میں 12 سال سے جاری خانہ جنگی کا سیاسی حل تلاش کرنے کے لیے خطے کے ممالک کو مل کر کام کرنا چاہیے۔ اور یہ مسئلہ کچھ کام کی ضرورت ہے۔”

بلومبرگ کے ساتھ بن فرحان کی گفتگو میں یمن اور شام کے دو بحران بھی شامل تھے۔ انہوں نے سوئٹزرلینڈ میں ڈیووس فورم میں شرکت کے دوران مقبوضہ فلسطینی علاقوں کے بحران کے حل پر بھی بات کی۔

اس سے قبل سعودی وزیر خارجہ نے ڈیووس فورم کے موقع پر شام اور یمن کے لیے اقوام متحدہ کے ایلچی "گر پیڈرسن” اور "ہانس گرنڈبرگ” سے ملاقات کی تھی۔

ڈیووس، سوئٹزرلینڈ میں 2023 کے جنرل اکنامک فورم کے سالانہ اجلاس میں اپنی تقریر میں، انہوں نے اعتراف کیا: "ہمیں یمن میں جنگ بندی کو بحال کرنے اور اسے مستقل جنگ بندی میں تبدیل کرنے کی کوشش کرنے کی ضرورت ہے۔ یمن کی جنگ مذاکرات کے ذریعے ختم ہونی چاہیے۔

العربیہ نے اس حوالے سے بن فرحان کے حوالے سے خبر دی ہے کہ "خطے میں اختلافات کا بہترین حل بات چیت ہے اور ہم سب کے ساتھ بات چیت کرنے اور ترقی پر توجہ دینے کا راستہ تلاش کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔”

یہ بھی دیکھیں

مغربی ممالک جلد ہی لڑاکا طیارے بھی فراہم کریں گے، یوکرینی وزیراعظم

کیف:یوکرین کے وزیراعظم ڈینیس شماہل نے کہا ہے کہ مغربی ممالک جلد ہی لڑاکا طیارے …