اتوار , 29 جنوری 2023

اقوام متحدہ کو افغان تارکین وطن کو خدمات فراہم کرنے میں ایران کی حمایت کرنی چاہیے

کابل:افغانستان میں اسلامی جمہوریہ ایران کے صدر کے خصوصی نمائندے نے اقوام متحدہ سے درخواست کی کہ وہ افغانستان کے عوام کی مدد کے لیے ایران کی تمام صلاحیتوں کو بروئے کار لائے اور اس ملک کے عوام کے اقتصادی، سماجی اور تعلیمی مسائل کے حل کے لیے علاقائی تعاون میں اضافہ کرے۔ .

صدر کے خصوصی نمائندے اور افغانستان میں اسلامی جمہوریہ ایران کے سیاسی مشن کے سربراہ حسن کاظمی قمی نے سفارتخانے میں اقوام متحدہ کے سیکریٹری جنرل کی افغان امور کے لیے خصوصی نمائندہ رزا اتانبایوآسے ملاقات کی۔

اس ملاقات میں 50 لاکھ سے زائد افغان مہاجرین کی میزبانی کرنے والے ایران کے ساتھ اقوام متحدہ کے تعاون کی ضرورت پر زور دیا گیا۔

اس ملاقات میں کاظمی قمی نے اقوام متحدہ سے مطالبہ کیا کہ وہ افغانستان کے عوام کی مدد کے لیے اسلامی جمہوریہ ایران کی تمام صلاحیتوں کو بروئے کار لائے اور اس ملک کے عوام کے اقتصادی، سماجی اور تعلیمی مسائل کے حل کے لیے علاقائی تعاون میں اضافہ کرے۔

انہوں نے مسز روزا اتنا بائیو کو اقوام متحدہ کی مدد اور مدد سے افغانستان کی بہت سی صلاحیتوں کو مکمل طور پر عملی جامہ پہنانے کے لیے ہمارے ملک کی تیاری کے بارے میں بھی آگاہ کیا۔

اس ملاقات میں دہشت گردی اور دہشت گرد گروہوں بالخصوص داعش کے رجحان سے نمٹنا ان موضوعات میں شامل تھا۔

یہ بھی دیکھیں

آیت اللہ خامنہ ای کا ایرانی ٹیکنالوجی، پیداوار اور صنعت کی نمائش کا معائنہ

تہران:رہبر انقلاب اسلامی نے ہفتے کو ایران کی سائنسی اور صنعتی پیداوار اور صلاحیتوں کی …