ہفتہ , 20 اپریل 2024

یوٹیوب نے فولڈایبل فون اور ٹیبلٹ کے لیے دوہرے پینل کی آزمائش شروع کر دی

سان فرانسسكو: واٹس ایپ نے ایک سال پہلے سے مختلف آلات کی سپورٹ پر غیرمعمولی توجہ دی ہے اور اب فولڈ ایبل فون اور ٹیبلٹ کے لیے دوہرے پینل یا ٹو پین لے آؤٹ کی آزمائش شروع کر دی ہے جس کی کچھ تصاویر افشا ہوئی ہیں۔

ستمبر 2022 میں میٹا کی ذیلی کمپنی واٹس ایپ نے ایپ کو کئی آلات پر چلانے کے لیے کمپینیئن موڈ کی سہولت پیش کی تھی۔ لیکن اس کے باوجود یہ ایپ ٹیبلٹ اور بالخصوص کتاب کی طرح کھلنے اور بند ہونے والے فولڈیبل فون کے لیے واٹس ایپ کا آپشن اور ڈسپلے ناکافی بلکہ عجیب وغریب تھا۔

لیکن بات یہی ختم نہیں ہوتی کیونکہ بہترین سے بہترین ٹیبلٹ کے لیے بھی واٹس ایپ کا ڈسپلے بہت ہی خراب دکھائی دیتا ہے اور یہی وجہ ہے کہ میٹا نے اس مسئلے کے حل کے لیے سوچتے ہوئے دوہرے پینل کی آزمائش شروع کی ہے۔ اس میں واٹس ایپ دو متوازی پینل میں دیکھا جاسکتا ہے جس کی اسکرولنگ کو بھی بہتر بنایا گیا ہے۔

واٹس ایپ کی خبر دینے والی ویب سائٹ ویب بی ٹا انفو نے کہا ہے کہ اب فولڈ ہونے فون اور بڑے ٹیبلٹ کے لیے اینڈروئڈ ورژن پیش کیا گیا ہے جو دوہرے اسکرین پرمشتمل ہوگا۔ توقع ہے کہ بعض صارفین اسے استعمال بھی کررہے ہوں گے۔ تاہم شاید اسے واٹس ایپ کے 2.23.5.9 ورژن میں شامل کیا جائے گا۔

یہ بھی دیکھیں

لکڑی سے بنا دنیا کا پہلا سیٹلائیٹ آئندہ برس لانچ کیا جائے گا

کیوٹو: امریکی خلائی ادارہ ناسا اور جاپان ایرو اسپیس ایکسپلوریشن ایجنسی (جے ای ایکس اے) …