جمعہ , 23 فروری 2024

جنوبی لبنان کی آزادی ایک اسٹریٹجک موڑ تھا:مہدی المشاط

صنعا:مہدی المشاط نے لبنان کے لیے اپنے مبارکبادی پیغام میں مزید کہا: "یمن جنوبی لبنان میں یوم مزاحمت اور آزادی کے تخلیق کاروں کے ساتھ ساتھ اس راہ میں مزاحمت کرنے والے رہنماؤں اور لوگوں کو بہت احترام کی نگاہ سے دیکھتا ہے۔”

یمن کی سپریم پولیٹیکل کونسل کے سربراہ نے اعلان کیا: جنوبی لبنان کی مزاحمت اور آزادی کا دن دنیا کے آزادی پسندوں کے لیے ہر سطح پر ایک اسٹریٹجک سنگ میل کی حیثیت رکھتا ہے۔

المشاط نے مزید کہا: ہم لبنان کے بارے میں اپنے ٹھوس مؤقف پر دوبارہ زور دیتے ہیں اور اس کے مقبوضہ علاقوں میں سے جو بچا ہوا ہے اس پر دوبارہ دعویٰ کرنے کے ملک کے حق پر زور دیتے ہیں اور ہم امید کرتے ہیں کہ لبنانی صدر کے انتخاب اور سرکاری اداروں میں نظم و ضبط کی واپسی کے ساتھ یہ ملک پاور ویکیوم سٹیج سے نکل جائے گا۔

ہر سال، لبنانی 25 مئی کو مزاحمت اور آزادی کی عید کے طور پر مناتے ہیں، جو لبنانی مزاحمت کی فتح اور لبنانی سرزمین سے صیہونیوں کے فرار کی یاد مناتی ہے۔

اگرچہ لبنان کی سرزمین کے کچھ حصے، جیسے کفر شوبہ اور شیبہ کے میدان، ابھی تک صہیونیوں کے قبضے میں ہیں، لیکن لبنانی مزاحمت نے لبنان کے بیشتر جنوبی حصے کو آزاد کرا لیا، جو 1978 سے صہیونیوں کے قبضے میں تھا۔

یہ بھی دیکھیں

فلسطینیوں کے خلاف صیہونی حکومت کے حالیہ جرائم پرمقدمہ چلایا جائے: ایران کا عالمی عدالت سے مطالبہ

تہران:ایران کے وزیر خارجہ نے بین الاقوامی فوجداری عدالت سے مطالبہ کیا ہے کہ صیہونی …