ہفتہ , 20 اپریل 2024

طوفان الاقصیٰ:مجاھدین کے ہاتھوں 1600 قابض فوجی معذور ہو چکے

یروشلم:اسرائیلی قابض فوج کے ریڈیو نے اطلاع دی ہے کہ 7 اکتوبر کو "طوفان الا قصی” کی لڑائی کے آغاز کے بعد سے تقریباً 1,600 اسرائیلی فوجی معذور ہو چکے ہیں۔ریڈیو نے آکسیپیشن آرمی میں معذوروں کی ایسوسی ایشن کے سربراہ ایڈان کِلمین کے حوالے سے کہا کہ "7 اکتوبر سے فوج نے 1600 فوجیوں کی معذوری کی تشخیص کی ہے۔ان میں 400 فوجی اب بھی ہسپتالوں میں ہیں۔”

کیلمین نے مزید کہا کہ "یہ صرف زخمی ہیں، اور ہزاروں مزید لوگ پی ٹی ایس ڈی میں مبتلا ہمارے پاس آئیں گے”۔انہوں نے زور دیا کہ "یہ تعداد اسرائیل کی تاریخ میں ناقابل تصور ہے۔ یوم کپور جنگ جو اکتوبر 1973 میں لڑی گئی تھی اس سے کہیں زیادہ ہے۔

قابض فوج نے اعتراف کیا کہ غزہ کی پٹی میں فلسطینی مزاحمتی دھڑوں کے ساتھ گذشتہ ماہ کی 27 تاریخ کو زمینی دراندازی کی کارروائیوں کے آغاز کے بعد سے براہ راست لڑائی میں 72 فوجی اور افسران مارے گئے۔

اس طرح گزشتہ ماہ کے آغاز میں "ال اقصیٰ سیلاب” کی لڑائی کے آغاز کے بعد مزاحمت کے ہاتھوں قابض فوجیوں کی ہلاکتوں کی تعداد 392 تک پہنچ گئی۔مسلسل 48ویں روز بھی قابض غزہ کے خلاف اپنی جارحیت جاری رکھے ہوئے ہے، جبکہ مزاحمتی فورسز اور قابض فوج کے درمیان انسانی بنیادوں پر جنگ بندی کا آج سے اعلان کیا گیا ہے۔

 

یہ بھی دیکھیں

عمران خان نے تحریک انصاف کے کسی بڑے سیاسی رہنما کے بجائے ایک وکیل کو نگراں چیئرمین کیوں نامزد کیا؟

(ثنا ڈار) ’میں عمران کا نمائندہ، نامزد اور جانشین کے طور پر اس وقت تک …