جمعہ , 23 فروری 2024

اسرائیل دنیا کی ہمدردیاں کھو چکا ہے: امریکی عہدیدار

واشنگٹن:امریکی سینیٹ کی انٹیلی جنس کمیٹی کے چیئرمین سینیٹر مارک وارنر نے کہا کہ یہ بہت ضروری ہے کہ غزہ میں جنگ بندی جاری رہے اور اسرائیل فلسطینیوں کے فنڈز جاری کرے۔وارنر نے MSNBC کے ساتھ ایک انٹرویو میں مزید کہا کہ اسرائیل دنیا بھر کے لوگوں کی ہمدردی کھو چکا ہے اور اسے فلسطینی ٹیکس محصولات جاری کرکے نیک نیتی کا مظاہرہ کرنا چاہیے۔

وارنر نے امید ظاہر کی کہ اسرائیل اور اسلامی مزاحمتی تحریک (حماس) کے درمیان موجودہ جنگ بندی زیادہ سے زیادہ ممکنہ قیدیوں کی رہائی کے لیے زیادہ سے زیادہ عرصے تک جاری رہے گی۔

امریکی سینیٹر نے گذشتہ 7 اکتوبر کے بعد فلسطینی اتھارٹی کی جانب سے مغربی کنارے میں اپنی سکیورٹی کی ذمہ داریوں سے دستبردار ہونے کے امکان پر اپنی تشویش کا اظہار کیا تھا، جس کی وجہ سے غیر معمولی سطح پر افراتفری پھیل جاتی اور اسرائیل کے خلاف دوسرا جنگی محاذ کھول دیا جاتا، لیکن ایسا نہیں ہوا۔

گذشتہ جمعے کو ایک عارضی انسانی ہمدردی کی بنیاد پر جنگ بندی میں داخل ہونے سے قبل اسرائیلی قابض فوج نے غزہ کی پٹی پر گذشتہ سات اکتوبر سے تباہ کن جنگ شروع کی تھی جس میں 10 ہزار سے زائد بچوں اور خواتین سمیت 15 ہزار سے زائد فلسطینی شہید ہو چکے ہیں جب کہ 7 ہزار کے قریب لوگ اب بھی قید ہیں۔

 

یہ بھی دیکھیں

فلسطینیوں کے خلاف صیہونی حکومت کے حالیہ جرائم پرمقدمہ چلایا جائے: ایران کا عالمی عدالت سے مطالبہ

تہران:ایران کے وزیر خارجہ نے بین الاقوامی فوجداری عدالت سے مطالبہ کیا ہے کہ صیہونی …